[ Nieuwe financiering Bbz-bedrijfskredieten: gemeenten staan voor enorme uitdaging. ]

Printervriendelijke versieVerstuur naar een vriend

Nieuwe financiering Bbz-bedrijfskredieten: gemeenten staan voor enorme uitdaging.

Met de invoering van de nieuwe financiering van de Bbz-bedrijfskredieten per 1 januari 2013 krijgen gemeenten er extra werkzaamheden bij. Het door het Ministerie opgelegde incassoquotum stel zowel eisen aan het zo efficiënt en effectief mogelijk incasseren van bestaande bedrijfskredieten als aan het toetsen van nieuwe bedrijfskredieten. Doel is terugbetaling van de verstrekte Bbz-bedrijfskredieten zoveel mogelijk te garanderen. Toezicht dus, zowel aan de voor- als achterpoort.

Ondersteuning bij het realiseren van de nieuwe doelstellingen
Dit toezicht en het halen van het incassoquotum brengt extra werkzaamheden met zich mee.

ON&OV Detachering en Debiteuren, onderdeel van de Friedeberg Groep, heeft voor gemeenten een totaalpakket aan diensten ontwikkeld om hen te ondersteunen bij het realiseren van de nieuwe doelstellingen. Tot dit dienstenpakket behoren onder meer een inventarisatie en QuickScan van de huidige situatie, ondersteuning bij het uitvoeren van werkzaamheden die hieruit voortvloeien en training van uw medewerkers. Ook is een evaluatie inclusief rapportage mogelijk. Deze rapportage kan tevens als bijlage voor de Marap en/of Sisa dienen.

Onze dienstverlening gaat verder. Naast ondersteuning in de uitvoering denken wij met u mee over een snelle, goedkope en efficiënte oplossing waarmee u uw incassoquotum blijvend verhoogd.
 

Neemt u voor meer informatie contact op met Erik A. Friedeberg via  info@on-ov.nl of telefoonnummer 020-408 13 43 van ON&OV Detachering en Debiteuren: Uw Bbz-poortwachter aan voor- én achterpoort.